Dnes slaví: Emílie Zítra: Kateřina

Svět kosmetiky nám pomáhá cítit se  krásnější a spokojenější.  Proč k tomu nevyužít i nový „boom“,  krabičku krásy!  O co jde?  Za určitou sumu vám přijde krabička v dárkovém balení, jež obsahuje  několik  vzorků a nejméně jedno plné balení . Obsah krabičky je ovšem, až do odeslání, jedno velké tajemství. Beauty boxů je na trhu hned několik.  Rádi bychom vám přiblížily jednu z nich – GreatBox.

Na trhu je relativní novinkou. Každý měsíc vám může přinášet napětí, překvapení, radost a inspiraci při objevování kosmetických novinek. Vzorky vám umožní zjistit, jestli je  daný výrobek pro vás ten pravý. Webové stránky www.greatbox.cz  jsou plné informací o produktech, užitečných návodů, tipů a videí. Pokud si některý ze vzorků oblíbíte, můžete využít k nákupu plného balení e-shop.

V lednové edici  GreatBoxu  zákaznice našly např. plné balení  Anti Cellulite Gel (Fleur de Santé) pro boj s „pomerančovou kůží“, plné balení  sypkých očních stínů Ultra Pearl Mania (Nyx) pro dokonalé nalíčení s dlouhotrvajícím vzhledem, zářivý krém na ruce s obsahem zlatých pigmentů Hand Lotion  (Swisso Logical) a další zajímavé produkty.

Tým GreatBox spolupracuje s nejlepšími značkami dostupnými na českém i zahraničním trhu. Budete-li na pochybách, jak správně použít některý z kosmetických produktů, poradí  vám  kosmetička z týmu GreatBox , které můžete napsat e-mail s dotazem.

Na několik otázek nám odpověděla paní Jana Peffková , Managing Partner firmy Montina Communication s.r.o., která na trh GreatBox zavedla.

V ČR se nedávno objevily krabičky krásy. GreatBox je jednou z nich, řeknete nám více o tomto fenoménu? 

Principem balíčků krásy je pomoci slečnám a ženám najít tu správnou kosmetiku pro sebe. V ČR je velké množství těchto výrobků, všude se na nás valí reklama na kosmetiku, která zaručeně dokáže vyřešit každý problém. Určitě se Vám někdy stalo, že jste této kampani uvěřily a koupily jste si výrobek, který skončil v šuplíku. Proto se objevily „krabičky krásy“, které přináší ženám vzorky kosmetických produktů různých značek. Tento balíček si objednávají, aniž by věděly co bude obsahovat. Zkrátka je to dárek, překvapení a něco na víc... 

Povíte nám začátek příběhu GreatBox? 

Nápad vznikl, tak jak to bývá, náhodou. Setkala jsem se na počátku léta minulého roku s rodinnou kamarádkou na kávě. Probíraly jsme „žhavé novinky“ a dostaly jsme se až k nápadu z Ameriky – ke krabičce krásy. Po 3 hodinách a láhvi dobrého vína jsme si řekly:„Proč to nezkusit?“. Ale to jsme neměly tušení, že nápad připravují další dvě firmy! Pak už se nám nechtělo „rozpracovaný GreatBox“ opustit. 

Podle jakých kritérií vybíráte produkty, které pak dáváte do boxu? 

Především vybíráme produkty, které bychom rády sami dostaly. Také se snažíme, aby v krabičce bylo od všeho něco – „dekorativka“, přípravek pro tělo, vlasy, pleť. Chceme GreatBox ladit tematicky, podle ročního období, svátků a podobně. Pro úspěšnost u zákaznic je důležitý i výběr těch správných značek. 

Říká se 100 lidí - 100 chutí , nikdy se nezavděčíte všem, ale snažíte se GreatBox měnit podle případné kritiky zákaznic? 

Máte pravdu, nikdy se nezavděčíme všem, ale snažíme se vybírat neutrální produkty, které vyhovují širokému spektru zákaznic. Také pečlivě pročítáme všechny komentáře nejen našich příznivkyň a podle toho volíme obsah krabičky. Často také dlouze diskutujeme mezi sebou a radíme se, co může mít úspěch. 

Můžete pouze lehce naznačit, na co se můžeme těšit v únorové edici GreatBoxu? 

Od všeho trochu – dekorativní kosmetiku, luxusní krém na obličej, Valentýnský dárek, to už jsem asi prozradila moc J. 

Svatý Valentýn je svátek zamilovaných. Připravujete pro nás něco speciálního? 

Ano, tento svátek chceme dát dárek všem ve formě kreativní soutěže, která startuje v pátek 4.2. na našem Facebook profilu. Zúčastněte se, bude vás bavit. 

Chystáte nějakou zásadní novinku nebo změnu? 

Máme spoustu nápadů a plánů, které postupně realizujeme. Určitě nechceme zůstat pouze u stávající krabičky, rádi bychom potěšili i jiné cílové skupiny, třeba maminky a jejich děti. Detaily bohužel nemůžu prozradit. Sledujte naše stránky a zjistíte víc. 

Tato krabička krásy má na Facebooku již přes 2.800 fanoušků….staňte se fanoušky i vy a vyzkoušejte štěstí v naší únorové soutěži. 

Další články z kategorie