Dnes slaví: Emílie Zítra: Kateřina

O krabičkách krásy jsme se již zmínili v jednom z minulých článků. Tyto tzv. Beauty boxy zaplavují Česko a stále více žen je má ve velké oblibě. Pro mnoho žen jsou tyto krabičky symbolem  „Vánoc“ v každém měsíci. Jako první z těchto krabiček u nás vznikl Ladybox. 

 

Nejprve si povíme, v čem spočívá kouzlo krabičky krásy. Tyto krabičky obsahu 5–6 vzorků výrobků, které jsou větší než běžné vzorky. Většinou se jedná o cestovní balení. Krabička obvykle garantuje i jeden plný výrobek. Jinak tomu není ani u Ladyboxu


Elegantní krabička z tvrdého kartonu nabízí svým zákaznicím možnost vyzkoušet novou kosmetiku. Kosmetiku, která mnohdy není v našich finančních možnostech, nebo je u nás neznámá. Můžete tak s krabičkami zkusit vlasovou, tělovou, ale i dekorativní kosmetiku nejrůznějších značek. 

Měli jsme možnost udělat krátký rozhovor se zakladatelem Ladyboxu panem Janem Hlavsou.

 

Ladybox je prvním beauty boxem u nás. Co vás vedlo k tomu to u nás zkusit? Jaké byly reakce žen na začátku projektu?  Byli jste si jistí, že jsou na to české ženy připraveny?

Dlouhou dobu jsem přemýšlel, do jakého dalšího podnikání se pustit. Sleduji zahraniční trendy a nadějné projekty. Nešlo si nevšimnout úspěchu amerického beauty boxu, krabičky krásy. Během několika měsíců se vlna začala šířit i do jiných zemí a koncept byl zvalidován trhem jako životaschopný. Osobně se mi na Ladyboxu líbí kombinace online a offline faktorů. Je to možnost, jak uplatnit své zkušenosti z předešlých online aktivit.

Prvotní reakce zákaznic na srpnové testovací vydání pro nás byly klíčové. V tu dobu jsme nevěděli, zdali je česká klientka ochotna dávat měsíčně 299 Kč (cena je včetně dopravy!) za znovupoužitelnou krabičku plnou testovacích i plnohodnotných produktů. Hodnota obsahu krabičky vždy podstatně přesahuje pořizovací cenu 299 Kč. Pokud klientka upotřebí například jen 4 produkty z 6, tak se jí stejně investice vyplatí. A zbylými výrobky může podarovat někoho blízkého. Z pohledu značek se tak produkt vždy dostane k cílové zákaznici, která ho otestuje a rozhodne se, zdali ho bude nebo nebude kupovat.

 

Předpokládám, že rozjezd takového projektu nebyl lehký a ještě to kus práce bude. Jak na Ladybox reagovaly kosmetické firmy? Váhaly s účastí nebo se zapojily rády?

Přesně tak, spustit takovýto projekt bylo docela složité. Navenek to vypadá jednoduše – naskládat produkty do krabičky a rozeslat je. Ovšem aby vše fungovalo, tak je třeba sladit opravdu hodně činností. Výroba krabiček, jednání s dodavateli produktů, grafický design, webová prezentace, reklama, zákaznická podpora, maily, Facebook, články o produktech, jednání se spoustou jiných partnerů, sladit načasování (na některé produkty se čeká týdny), vyřešit sklad, e-shop a spoustu jiných věcí. Vyžaduje to rovněž vysokou investici v řádu minimálně půl milionu korun.

  

Jak je to nyní? Získáváte stále nové partnery pro krabičky?

Ano. Již jsme oslovili skoro všechny značky působící na českém trhu nebo oni oslovili nás. Spousta z nich nejdříve neměla zájem, toto se ovšem mění jak jsme čím dál tím více vidět. Partnerským značkám na sampling poskytujeme zpětnou vazbu ve formě marketingových reportů a průzkumů v cílové skupině, což je pro ně přidaná hodnota, kromě samotné propagace. 

 

Než jsem začala psát otázky, prošla jsem docela podrobně internet a to množství video recenzí a blogerských článků na vaši adresu je neskutečné. Kolik žen tak odebírá Ladybox?

Nemohu být konkrétní, ale expedujeme měsíčně více než jeden a méně než pět tisíc krabiček. Přes polovinu z nich nakoupí další měsíc zas. My jsme rádi za každou konstruktivní recenzi, protože to je nejen reklama pro nás, ale zejména pro partnerské značky. Bez těchto recenzí a videí by propagace pro značky ztrácela smysl.  Snažíme se přinášet i novinky pro zákaznice a například nedávno jsme spustili každoměsíční soutěž o videorecenzi, která bude poté umístěna na homepage našeho webu. Zapojit se může kdokoli, stačí vzít Ladybox a kameru :)

 

Nabízíte v Lady boxech různé druhy od jedné značky a každá žena tak může najít něco jiného. Určitě je to pro ně přínosné. Máte malé vzorky, ale i plná balení, která zajisté ženy ocení před koupí  samotného výrobku. Zajímalo by nás, zda nějak personifikujete výběr výrobků do jednotlivých boxů, např. pokud mám citlivou pleť. Je možné toto někde uvést a dostávat kosmetiku pro tuto skupinu žen?

Každá naše zákaznice má možnost vyplnit svůj beauty profil. V krabičce poté nalezne minimálně jeden, někdy dva personalizované produkty. Personalizují se zejména produkty dekorativní kosmetiky (barvy), ale také Vámi zmíněné produkty pečující kosmetiky. Například v květnu nebo červnu bychom rádi personalizovali produkt v plné velikosti pečující kosmetiky, produkt, který jsme zatím neměli a který bude dle mého jeden z nejoblíbenějších.

 

Jaké má Ladybox plány do budoucna? Neuvažujete třeba o rozšíření i na Slovenskou republiku?

Na Slovensku již působíme, zasíláme tam skrze přepravní společnost InTime a také nově skrze na přání zákazníků přidanou službu Zásilkovna, která má na Slovensku 20 výdejních míst. Slovensko je určitě oblast, na kterou se plánujeme více zaměřit. Co se Ladyboxu týká, hodláme na sobě stále pracovat a přidávat nové funkce dle zpětné vazby zákaznic. Současně pomalu pracujeme na krabičce pro víno a možná i na biopotravinách :) 

 

Takže, milé dámy, pokud chcete zkusit něco nového, neváhejte dlouho. Každý měsíc můžete mít malé “Vánoce” a zkusit něco nového. Ladybox můžete zakoupit na internetové adrese http://www.ladybox.cz/

Další články z kategorie

Sponzoři soutěží

fragment

 


 

Říkanky

Na čištění zoubků

Chytili jsme štětináče v prapodivném kožíšku,

na zádech byl celý hladký a chlupatý na bříšku.

Takového štětináče musí doma každý mít,

každé ráno,každý večer musí se s ním pomazlit.

Pak ho musí vykoupati, na sluníčku usušit,

chce-li zoubky jako doubky čisťounké a zdravé mít.

Nejenmaminkam na YouTube

Novinky z Nejenmaminkam.cz



Joomla Extensions powered by Joobi