Jedna dva tři čtyři pět,
cos to, Janku, cos to sněd.
Brambory pečený
byly málo maštěný.
Šest sedm osm devět,
zbytek brambor sněd medvěd.
A liška s zajícem
dojedli se krajícem.
Mám dvě ouška k naslouchání,
dvě očička na koukání,
dvě nožičky na běhání
a dvě ruce na mazlení.
Vařila myšička kašičku na zeleném rendlíčku.
Tomu dala, tomu víc, tomu málo, tomu nic.
A ten maličký utíkal do komůrky a tam se napapal.
Ministr Marcel Chládek ukončil možnost domácího vzdělávání na druhém stupni základních škol. Zamezil tak přirozenému individuálnímu vzdělání pro děti, které se nutně odlišují. Nikoliv zvýšenou inteligencí či citlivostí, což je pro většinu lidí synonymem pro blbost, ale i pro děti zdravotně znevýhodněné, kterým návštěva školy jen a pouze ubližuje. Jedná se například o děti, které kvůli vysoké nemocnosti, nutnosti absolvovat často zdravotní pobyty v lázních, na horách či u moře, školu navštěvovat nemohou. Marcel Chládek tak jde proti zdravému rozumu.